پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

گزارش‌های ویدئویی اختصاصی پایگاه اینترنتی ARBAEEN.IR از پیاده‌روی اربعین 1437


گزارش‌های ویدئویی اختصاصی پایگاه اینترنتی ARBAEEN.IR از پیاده‌روی مردمی اربعین 1437 که توسط گروه رسانه‌ای اعزامی به عراق تهیه و ارسال شده است را در ادامه میتوانید ببینید. این گزارش‌های از جاده نجف-کربلا و از عمود 286 تهیه و ارسال شده است.


- گزارش اول | جمعه 29 آبان 1394 (حجم 15 مگابایت)



نظرات  (۱)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۲:۲۱ محب الحسین
مردم مدینه و بادیه‏نشینانِ پیرامونشان را نَرَسد که از [فرمان‏] پیامبر خدا سر باز زنند و جان خود را عزیزتر از جانِ او بدانند، چرا که هیچ تشنگى و رنج و گرسنگیى در راه خدا به آنان نمى‏رسد و در هیچ مکانى که کافران را به خشم مى‏آورد قدم نمى‏گذارند و از دشمنى غنیمتى به دست نمى‏آورند مگر اینکه به سبب آن، عمل صالحى براى آنان [در کارنامه‏شان‏] نوشته مى‏شود، زیرا خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمى‏کند. (120 التوبه)  ترجمه:استاد فولادوند


اى کسانى که ایمان آورده‏اید، شما را چه شده است که چون به شما گفته مى‏شود: «در راه خدا بسیج شوید» کُندى به خرج مى‏دهید؟ آیا به جاى آخرت به زندگى دنیا دل خوش کرده‏اید؟ متاع زندگى دنیا در برابر آخرت، جز اندکى نیست. (38 التوبه)

سبکبار و گرانبار، بسیج شوید و با مال و جانتان در راه خدا جهاد کنید. اگر بدانید، این براى شما بهتر است. (41  التوبه)



قال رسول الله ص:  حسین منی و انا من حسین ،             

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی