پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات


خدا از این ملت مهربان تشکر خواهد کرد و  پایتخت حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را در این خاک پاک قرار خواهد داد! هر ملتی دوست دارد به حماسه‌هایش، به خوبی‌هایش و به خوبانش شناخته شود. اهل عراق را باید در ایام اربعین شناخت.

خوبان یک ملت در شرایط دشوار و یا در شرایط عاشقی است که حماسه می‌آفرینند و خوبی‌های آن ملت را رو می‌کنند. عراقی‌ها در ایام اربعین نشان می‌دهند فوق‌العاده مردمانی خون‌گرم و ایثارگرند. عراقی‌ها در حماسۀ زیارت اربعین نمایشگاهی از خوبی‌های تاریخی خود را به نمایش می‌گذارند و نشان می‌دهند چه ظرفیت بالایی در راه زمینه‌سازی ظهور پیدا کرده‌اند.

امام حسین علیه‌السلام خوبی‌های مردم عراق را در اربعین رو کرده است. برخی از عشایر عراق تمام هستی خود را در پذیرایی از زایران پای جاده آورده‌اند. همۀ خدمات از سر محبت و عشق به اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است.
واقعاً باید از این ملت مهربان تشکر کرد و خدا از آنان تشکر خواهد کرد و پایتخت حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را در این خاک پاک قرار خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی