پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

خدمت به زوار سیدالشهدا؛ خدمتی از جنس هنر و نمایش


به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اینترنتی پیاده‌روی اربعین (ARBAEEN.IR)، تئاتر «نجم الثاقب» به همت گروه «فصل شیدایی» در مسیر پیاده‌روی نجف-کربلا برگزار می‌شود.

این بار خادمانی از جنس هنر و نمایش، زوار حضرت اباعبدالله را به یک مجلس روضه دعوت می‌کنند. یکی از خادمان در میان مسیر این‌گونه زائران را فرا می‌خواند: «غبار چشمانتان را با گریه بر حضرت اباعبدالله شستشو دهید.»

گروه «فصل شیدایی» این بار به مسیر پیاده‌روی نجف-کربلا آمده و به اجرای نمایش «نجم الثاقب» می‌پردازد. در این نمایش ۳۰ دقیقه‌ای که ۵ نوبت در روز اجرا می‌شود، روضه‌های ورود امام حسین علیه‌السلام به کربلا، شهادت علی اکبر و علی اصغر علیهما السلام، کاروان اسرا و روضه شهادت حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها را اجرا می‌کند.

نمایش «نجم الثاقب» به همت گروه «فصل شیدایی» در ستون 285 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا و در نزدیکی موکب امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌گردد.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی