پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

دانشگاه تهران میزبان دومین شب خاطره پپاده‌روی اربعین + رونمایی از مستند «از کربلا می‌گذرد»

"دومین" شب خاطره پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی با حضور حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و برخی فعالین فرهنگی و هنری حاضر در این مراسم معنوی، یکشنبه آینده مصادف با 31 اردیبهشت 1391 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در دومین شب خاطره که به همت هیأت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران، امام صادق(ع)، هنر و کانون دانشجویی رهپویان غدیر برگزار می‌شود، از ساعت 17 روز یکشنبه با پخش کامل مستند "یادداشتهای یک پیاده" در تالار رازی آغاز می‌شود و با سخنان و خاطرات حجت الاسلام و المسلمین پناهیان پیرامون پیاده‌روی اربعین حسینی، رونمایی از مستند "از کربلا می گذرد" و خاطره‌گویی فعالین فرهنگی و هنری، ادامه خواهد یافت.

عموم دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه‌های تهران بزرگ، برای شرکت در این مراسم می‌توانند به "خ 16 آذر - ضلع غربی دانشگاه تهران - درب دانشکده داروسازی - تالار رازی" مراجعه فرمایند.

گفتنی است اولین شب خاطره پیاده‌روی اربعین که 18 اسفندماه سال 90 در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار گردید مورد استقبال پرشور دانشجویان و دانشگاهیان قرار گرفت.

نظرات  (۱)




عجب همایشی بود ....


فقط سوختیمو و سوختیم .......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی