پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

مستند «حاشیه ای کوتاه از یک متن بلند» رروایت گر عشق به سیدالشهدا(ع) در ادیان مختلف/بزودی فیلم این مستند منتشر خواهد شد+گفتگو با کارگردان مستند

 

وحید چاووش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: این مستند تلویزیونی در 70 دقیقه تولید شده و در چهار اپیزود به توصیف علاقه انسان ها متفاوتی به سید الشهدا می پردازد، کسانی که به عشق حسین (ع) کار خود را رها کرده و با پای پیاده رهسپار حرم سید الشهدا شده اند.

این تهیه کننده گفت: اپیزود نخست این فیلم به روایت علاقه و ایمان قلبی یک فیزیکدان مسیحی به امام حسین (ع) از زبان خودش و نگاه متفاوت این استاد دانشگاه به اربعین سید الشهدا می پردازد.

وی افزود:  اپیزود دوم شرح عشق حسینی از زاویه دید صابئین عراق -پیروان حضرت یحیی (ع)- است، در این اپیزود یکی از مشایخ عراقی صابئین درباره امام حسین ( ع) صحبت می کند، او کار و زندگی خود را رها کرده و در ایام محرم به خدمتگزاری زوار این بزرگوار مشغول است. 

به گفته این تهیه کننده اپیزود سوم این مستند به ملیت های  مختلف چینی، اروپایی، آفریقایی، اندونزیایی و .. مربوط می شود که برای زیارت حضرت سید الشهدا (ع) سختی سفر را به جان خریده اند. اپیزود چهارم نیز به کربلا و اتفاقاتی که برای زوار می افتد اختصاص داده شده است.

چاووش افزود: این فیلم در لایه های زیرین نحوه خدمت گزاری زوار را به تصویر می کشد و تصور می کنم بتواند نظر مخاطبان تلویزیون را جلب کند.

فیلم این مستند در اینجا منتشر شد.

همچنین لازم به تذکر است این کارگردان مستندهای زیبا و دیدنی دیگری مثل «یادداشت های یک پیاده» و «شما چه کسی هستید؟» را درباره پیاده روی اربعین قبلا تهیه کرده است.

نظرات  (۱)

با سلام بزودی یعنی کی؟
پاسخ:
سلام علیکم
در اینجا منتشر شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی