پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

34 بنر های زیبا در مورد پیاده روی اربعین و محرم(با کیفیت چاپ)

با توجه به اهمیت طراحی بنر برای ترویج اربعین،بنرهایی با موضوع اربعین همراه با جملات و عکس ها و طراحی زیبا توسط ارادتمندان به سیدالشهدا طراحی شده است که با کیفیت چاپ در اختیار شما قرار می دهیم تا برای ترویج این سنت حسنه اینها را چاپ و  منتشر کنید.

از همه دوستانی که با اخلاص در تهیه این بنر ها سهیم بودند تشکر می کنیم.انشاالله اجرشان با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)

این بنر ها در دو نوع عمودی(با ابعاد 2 در 3) و افقی(با ابعاد 2 در 4 طراحی شده است

19 بنر های زیبا در مورد پیاده روی اربعین و محرم(عمودی با کیفیت چاپ)

15 بنر های زیبا در مورد پیاده روی اربعین و محرم(افقی با کیفیت چاپ)

نظرات  (۷)

پارسال اربعین پیاده برا اولین بار کربلایی شدم.یکسال صبر کردم مرخصی ذخیره کردم که امسال هم برم ولی شرایط عراق واین نامردا باعث شده چند روزه ناراحتم .بعضی وقتا عکسای اربعین پارسالمو میبینم گریم در میاد .خیلی حال میداد .ای خدا قدر اون لحظاتو ندونستم دوباره اون حالو نصیبم کنم...ای خدا تورو جان طفل حسین.
پاسخ:
سلام علیکم، در این سالیان، مسیر نجف تا کربلا از امنیت خوبی برخوردار بوده است.
به گفته سردار قاسم سلیمانی،قدرت نمایی پیاده روی  20 میلیونی اربعین از رژه مسلحانه بیتشر است.امسال با حضور باشکوه تر و مقتدرانه تر دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

ستاد مردمی رهروان اربعین حسینی تا حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام
با سلام واحترام حضور شما دلسوخته حسینی
خبر "حرکت پیاده هیات های عزاداری تهران در روز اربعین به طرف حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام " جهت بهره برداری واطلاع رسانی به مخاطبان آن رسانه محترم ارسال می گردد. مراتب امتنان و قدردانی ستاد را از انتشار این خبر در آن رسانه وزین ابراز می دارد
روابط عمومی ستاد مردمی رهروان اربعین


حرکت پیاده هیات های عزاداری تهران در روز اربعین به طرف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام
جمعی از مومنین و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در تهران طی اقدامی خود جوش قصد دارند در روز اربعین حسینی همراه، همنوا و همگام با زائران کربلای حسینی علیه‌السلام  با پای پیاده به سوی "قبله تهران" حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام حرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی "رهروان اربعین حسینی تا حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام)" در این طرح ،عزاداران از محل هیاتها ومساجد خود صبح روز اربعین پیاده  به طرف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام حرکت می کنند تا بازماندگان و جاماندگانی که توفیق همراهی کاروان زائزان حضرت اباعبدلله علیه‌السلام را نداشته اند از فیض زیارت حضرتش در روز اربعین بی بهره نمانند ، چرا که  امام هادی علیه السلام فرمودند : " اگر قبر عبدالعظیم حسنی علیه السّلام را که در نزد شماست زیارت کرده بودی مثل آنست که حضرت حسین ابن علی را در کربلا زیارت کرده باشی. " به این ثواب عظیم دست پیدا کنند.
بنا براین گزارش ، مسیر پیشنهادی و زمان حضور در میعاد گاه ها به قرار زیر اعلام شده  است:
میدان امام حسین علیه السلام 7:00/ میدان شهدا 7:20/ میدان خراسان 8:20/ میدان شوش 9:00/ سه راه ورامین 11:00/ حرم 11:15
طبق بررسی ها انجام شده ، با حرکت آهسته ، حدود 4 ساعت زمان تا شهرری طی خواهد شد و عزاداران نماز ظهر در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم خواهند بود.
همچنین روابط عمومی ستاد مرکزی "رهروان اربعین حسینی تا حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام)" ضمن استقبال از همراهی و همکاری تمامی نهادها، ارگان ها، سازمان ها و هیات ها و مساجد برای برگزاری پرشور این مراسم اعلام کرد: ستاد مرکزی "رهروان اربعین حسینی تا حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام)" هیچ گونه وابستگی به نهاد یا ارگان یا شخص حقیقی یا حقوقی ندارد وحرکتی خودجوش ومردمی است که به همت جمعی از مومنین و عاشقان حضرت اباعبدالله  علیه السلام راه اندازی شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از اخبار وفعالیتهای ستاد مرکزی "رهروان اربعین حسینی تا حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام)" به آدرس  www.rahh.ir مراجعه فرمایید و یا با پست الکترونیک info@rahh.ir این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایید.
و من الله التوفیق

۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۴:۲۵ سید مصطفی
خداوند روحش را غریق رحمت واسعه خود کند و او را با اربابش امام حسین(ع) محشور کند.
راهش پر رهرو باد 
در شاهراه  عشاق الحسین مسیر نجف تا کربلا همیشه به یادش خواهیم بود.
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۳ مهدی بدرالدین

وَ بِإِسْنَادِهِ عَنِ الْأَصَمِّ قَالَ حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع فِی حَدِیثٍ طَوِیلٍ... قَالَ فَمَا لِمَنْ مَاتَ فِی سَفَرِهِ إِلَیْهِ قَالَ تُشَیِّعُهُ الْمَلَائِکَةُ وَ تَأْتِیهِ بِالْحَنُوطِ وَ الْکِسْوَةِ مِنَ الْجَنَّةِ وَ تُصَلِّی عَلَیْهِ إِذْ کُفِّنَ وَ تُکَفِّنُهُ فَوْقَ أَکْفَانِهِ وَ تَفْرُشُ لَهُ الرَّیْحَانَ تَحْتَهُ- وَ تَدْفَعُ الْأَرْضَ حَتَّى تَصَوَّرَ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ مَسِیرَةَ ثَلَاثَةِ أَمْیَالٍ وَ مِنْ خَلْفِهِ مِثْلَ ذَلِکَ- وَ عِنْدَ رَأْسِهِ مِثْلَ ذَلِکَ وَ عِنْدَ رِجْلَیْهِ مِثْلَ ذَلِکَ وَ یُفْتَحُ لَهُ بَابٌ مِنَ الْجَنَّةِ إِلَى قَبْرِهِ- وَ یَدْخُلُ عَلَیْهِ رُوحُهَا وَ رَیْحَانُهَا حَتَّى تَقُومَ السَّاعَةُ

محمّد بن عبد اللّه بن جعفر حمیرى به استادش از اصم نقل نموده که وى گفت: هشام بن سالم از حضرت ابى عبد اللّه علیه السّلام در حدیثى طولانى نقل کرده که شخصى نزد امام صادق علیه السّلام مشرّف شد و به آن جناب عرض کرد: ... اجر کسى که در سفر به طرف آن حضرت (امام حسین (ع)) فوت کرده چیست؟

حضرت فرمودند: فرشتگان مشایعتش کرده و براى او حنوط و لباس از بهشت آورده و وقتى کفن شد بر او نماز خوانده و روى کفنى که بر او پوشانده‏اند فرشتگان نیز کفن دیگرى قرار مى‏دهند و زیر او را از ریحان فرش مى‏نمایند و زمین را چنان رانده و جلو برده که از جلو فاصله سه میل طى شده و از پشت و جانب سر و طرف پا نیز مانند آن این مقدار مسافت و فاصله منهدم و ساقط مى‏گردد و براى آن دربى از بهشت به طرف قبرش گشوده شده و نسیم و بوى خوش بهشتى به قبر او داخل گشته و تا قیام قیامت بدین منوال خواهد بود. (کتاب کامل الزیارت، باب چهل و چهارم، حدیث دوم)

 

با سایتتان آشنا شدم، مناسب دیدم در راستای اشاعه معروف و افزایش انگیزه زایران پیاده اباعبدالله  الحسین (ع) از  عالم ربانی ای بنویسم که سال گذشته در سفر پیاده اربعین حسینی به منتهای آرزویش رسید. تا هر گونه که مناسب می دانید از آن استفاده فرمایید.

حضرت حجه­ الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد بدرالدین (قدس سره الشریف) از اوتاد روزگار بود. اهل منبر و وعظ و خطابه بود و سالهای سال به ذاکری امام حسین (ع) مشغول بود و خوش بسعادتش که چه زیبا مولایش پاسخ سالها نوکری‌اش را داد.

از طلبه‌های نجف بود و پیاده روی را از همان زمان جوانی که در نجف طلبه بود در معیت اساتیدش از جمله آیت الله مدنی و سید مصطفی خمینی آغاز کرد تا اینکه به ایران امد و دیگر توفیق نیافت و سالهای سال در آتش حسرت روزهای خوش ان دروران میسوخت تا اینکه بعد از سقوط حزب بعث در عراق، دوباره راه عتبات عالیات گشوده شد و با وجود اینکه بر اثر عارضه سکته مغزی نیمی از بدنشان بی حس بود اما در طول این ده سال، هر ساله توفیق تشرف به کربلای معلی در ایام اربعین با پای پیاده را پیدا کردند، تا اینکه سال گذشته (11 دیماه 1392) زمانیکه حدود ده کیلومتر از نجف خارج شده بودند، همانگونه که ایستاده بودند و در حالیکه بسوی کربلای اباعبدالله الحسین (ع) قدم برمی‌داشتند، دعوت حق را لبیک گفتند و بسوی معبود خویش پر کشیدند.

آنگونه که فرزند ایشان تعریف می‌کنند؛ پدر ساعتی قبل از رحلت و هنگامی که برای نماز ظهر و عصر در یکی از موکب‌ها توقف کرده بودند، می‌گویند: قبض قبری را که دو سال قبل در وادی السلامِ نجف خریداری کرده‌ام را با خودم اورده‌ام و در مفاتیح‌ام است. و چه زیبا خداوند پاسخ همه خواسته‌هایش را داد و بعد از 67 سال عمر با عزت و خدمت صادقانه به آستانه اهل البیت(ع)، سرانجام در روز اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) و در شب جمعه، در کنار بارگاه ملکوتی امیرالمومنین(ع) در وادی السلام نجف برای همیشه آرام گرفت؛ هنیا لک که عاش سعیدا و مات سعیدا.

مراسم سالگرد این عالم ربانی، روز پنجشنبه 21/9/1392، بعد از نماز مغرب و عشا در حسینه شهدا واقع در خیابان صفاییه‌ی قم برگزار میگردد. حضور تک تک عاشقان اهل البیت (علیهم السلام) موجب تعظیم شعائر حسینی و امتنان خاطر خواهد بود.

سلام
در روایات آمده که زیارت حضرت عبدالعظیم اجر زیارت حسین (ع) را دارد.
می خواهیم روز اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) پیاده روی با شکوهی انجام دهیم.
اطلاع رسانی و شرکت کنید و در ثواب این سنت گذاری ملکوتی سهیم باشید انشاالله

۰۸ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۶ کبوتر حرم
با تشکر ... بسیار عالی هستن ازتون ممنونم ....  در بنای محبوب باز نشر شد...
در سایت افسران باز نشر داده شد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی