پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

ثبت نام 6 هزار موکب جهت خدمت رسانی به شیعیان در اربعین

کمیته عالی هیات های عزاداری حسینی در استان نجف اشرف اعلام کرد که تاکنون بیش از 6000  موکب برای خدمت رسانی به زایرانی که در پیاده روی میلیونی اربعین حسینی شرکت می کنند؛ ثبت نام کرده اند .
به گزارش پایگاه خبرگزاری عراقی القلم، در بیانیه ای که از سوی کمیته مذکور منتشر شد آمده است که چندین روز قبل از آغاز ماه صفر مقدمات زیارت اربعین فراهم شد تا خدمات رسانی به افراد شرکت کننده در پیاده روی به شکل بهتری صورت گیرد.
در ادامه بیانیه آمده است که تاکنون 6 هزار هیات خدماتی در  تمام استان نجف، به این منظور ثبت نام کرده و در حال مستقر شدن در راه های منتهی به کربلا هستند؛ تا به رهراوان و عاشقان حسینی خدمات مختلف ارائه دهند. علاوه بر آن با مسوولین دولتی در این باره هماهنگی هایی صورت گرفته شد تا این پیاده روی با موفقیت و امنیت کامل به پایان رسد.
لازم به ذکر است که هر ساله از ابتدای ماه صفر تا اربعین حسینی ، میلیون ها تن از شیعیان از تمام کشورهای جهان به عراق می روند تا زیارت اربعین را به جای آورند که اغلب تمام مسیر را پیاده می روند؛ در تمام مسیرهایی که به سوی کربلا منتهی می شوند هیات هایی مستقر شده اند که خدمات مختلف به زایران رهرو ارائه می دهند.

منبع:شفقنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی