پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

گزارش خبری | دربهای شهرک های استقبال از زائران به روی زائران حسینی گشوده شد

شهرکهای استقبال از زائران در ایام اربعین حسینی که استان کربلا شاهد حضور میلیونها زائر در این استان است میزبان زائران محترم است.
حاج عبدالامیر طه عبدالله ناظر بر شهرک زائران واقع در بین استان (بابل – کربلا) اظهار داشت: قبل از ماه محرم الحرام جهت افزایش خدمات به زائران محترم با مسئولین واحدها تشکیل جلسه داده شد و چگونگی خدماترسانی بیشتر به زائران مورد بررسی قرار گرفت. وی با بیان اینکه این شهرک گنجایش 5000 زائر را دارد، افزود: تمامی واحدهای این شهرک برای خدماترسانی به زائران و فراهم آوردن نیازهای آنان در حالت آماده باش هستند.
سید هاشم العمیدی ناظر بر شهرک زائران واقع در بین استان (نجف – کربلا) بیان نمود: تمامی سالن های ویژه استقبال از زائران با فرش پوشانده شده و واحدهای پزشکی این شهرک آماده خدماترسانی به زائران هستند.
وی افزود: این شهرک گنجایش 4 الی 6 هزار زائر را دارد و روزانه در هر وعده غذا 1000 پرس توزیع می گردد.

منبع: سایت آستان قدس حسینی

نظرات  (۱)

۰۲ دی ۹۲ ، ۱۳:۰۵ رسول گنج خانلو ازروستای مزیداباد.خدابنده
اجرتون باامام حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی