پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

قائم مقام تولیت آستان قدس حسینی:

می خواهیم زیارت اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن و با نظم خاصی برگزار شود

قائم مقام تولیت آستان قدس حسینی در سخنانی از آمادگی کامل حرم مطهر امام حسین(ع) برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این آستان اقدامات متنوعی را برای برگزاری هر چه بهتر زیارت اربعین حسینی تدارک دیده و آمادگی ها برای برگزاری این مراسم بسیار بیشتر از سال های گذشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ سید افضل الشامی در سخنانی با بیان این مطلب افزود: از مهم ترین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال، توسعه دربهای ورودی صحن ابا عبدالله الحسین (ع) به منظور ورود هرچه بهتر کاروان های حسینی و زائران به این حرم و بازگشایی اماکن جدیدی برای دریافت امانات زائران است.
سید افضل شامی یادآور شد: آستان قدس حسینی همچنین اماکن جدیدی را برای توزیع برخی نیازهای ضروری زائران تدارک دیده است و مسئولان ذیربط نیز خیمه هایی را برای پناه دادن به زنان در صحن حضرت زینب سلام الله علیها تدارک دیده اند.
ایشان در رابطه با شهرکهای استقبال از زائران نیز گفتند: شهرک استقبال از زائران در راه بغداد از وزارت شهرداری خریداری شده و به روی زائران امام حسین (ع) که به کربلا می آیند، باز گشایی شده است.
قائممقام تولیت آستان قدس حسینی با اشاره به افزایش تعداد اتومبیل های مخصوص ایاب و ذهاب زائران در محورهای متعدد کربلا، خاطرنشان کرد: مسئولیت ها در زمینه ایاب و ذهاب زائران در محورهای کربلا تقسیم شده و محور نجف- کربلا به آستان قدس حسینی واگذار شده است علاوه بر این خودروهای این آستان در انتقال زائران در محور بابل- کربلا مشارکت خواهند داشت.علاوه بر این آستان قدس حسینی اتومبیل های زیادی را برای تسهیل روند بازگرداندن زائران به مکان سکونتشان اجاره کرده است.
سید افضل شامی با تاکید بر لزوم هوشیاری صاحبان کاروان ها و همکاری زائران با نیروهای امنیتی برای ناکام گذاشتن دشمنان اهل بیت (علیهم السلام) که به دنبال ضربه زدن به شیعیان هستند، از زائرانی که به سمت شهر کربلا در حرکت هستند خواست در طول مسیر خود به سمت کربلا جانب احتیاط را رعایت کنند.
ایشان با ابراز امیدواری از همکاری زائران با نیروهای امنیتی کربلا و همچنین خدام و کارکنان دو آستان مطهر حسینی و عباسی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین حسینی، تصریح کرد: ما می خواهیم زیارت اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن و با نظم و وفاداری خاصی برگزار شود و نماز در اوقاتش اقامه شود زیرا امام حسین(ع) به همین خاطر به شهادت رسیدند.

منبع: سایت آستان قدس حسینی

نظرات  (۱)

سلام انشا الله همین طور خواهد بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی