پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

دستاوردهای سفر رئیس جمعیت هلال احمر به عراق؛

مشارکت ایران در ساخت بیمارستان تخصصی در کربلا

جمعیت‌های هلال احمر ایران و عراق در ساخت بیمارستان تخصصی چشم در کربلا مشارکت می کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در خصوص دستاوردهای سفر رئیس جمعیت هلال احمر به عراق با اشاره به اینکه در این سفر گزارشی از عملیات عمرانی مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در نجف اشرف به دکتر فرهادی ارائه شد افزود: سند این مرکز درمانی به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران صادر شده و جواز ساخت آن آماده است و بزودی عملیات عمرانی و ساخت این مرکز آغاز خواهد شد.

دکتر مرعشی با بیان اینکه این مرکز با ماهیت درمانگاه و اسکان ساخته خواهد شد گفت: طبقات پایین ساختمان برای خدمات درمانی و طبقلت بالایی برای اسکان پزشکان در نظر گرفته شده است.

مشارکت ایران و عراق در ساخت بیمارستان تخصصی چشم

دکتر مرعشی با اشاره به دیدار روسای جمعیت‌های هلال احمر ایران و عراق افزود: در این دیدار مقرر شد در خصوص احداث بیمارستان ۵۰ تختخوابی تخصصی چشم در کربلا جمعی از کارشناسان عراقی به ایران سفر کرده و از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند.

وی به دیدارهای رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان با استاندار کربلا و تولیت عتبه حسینی اشاره کرد و افزود:« استاندار کربلا از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر ایران برای زائران تشکر کرد. همچنین شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت عتبه حسینی نیز در خصوص تشکیل مرکز مشترک دارو و تجهیزات پزشکی با دکتر فرهادی دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: خبرگزاری حج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی