پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

ارائه خدمات درمانی هلال احمر به 12 هزار زائر  اربعین حسینی

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق از ارائه خدمات درمانی و امدادی به حداقل 12 هزار زائر حسینی در ایام اربعین در کربلا خبر داد. ...


ماشاء الله رضایی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به کربلا از اتمام ماموریت ویژه تیم پزشکی حج و زیارت در ایام اربعین در کربلای معلی خبر داد و افزود: کاروان پزشکی و امدادی مرکز پزشکی حج و زیارت که برای پوشش امدادی زائران به کربلا اعزام شده بود شامل 17 متخصص قلب و عروق، زنان و زایمان، داخلی، ارتوپد و جراح همراه با 13 پزشک عمومی، 10 پرستار زن، هشت پرستار مرد و هفت امدادگر بود که این تعداد متخصص برای نخستین بار بود که در تیم پزشکی اعزامی به کربلا حضور داشتند.

وی افزود: اربعین امسال با تراکم زیاد زائران نسبت به سال گذشته همراه بود در حالی که بر خلاف پیش بینیهای مرکز پزشکی حج طرف عراقی به جای اختصاص 4 چادر تنها دو چادر در اختیار تیم پزشکی هلال احمر ایران قرار داد و یک گروه هم برای درمان سرپایی به داخل حرم اعزام شدند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت با بیان اینکه تیم پزشکی اعزامی هلال احمر در کربلا در ایام اربعین حدود 12 هزار و 536 زائر برای دریافت خدمات درمانی به چادرهای هلال احمر مستقر در خیابان جمهوری و مقابل باب القبله مراجعه کردند اظهار داشت: معاون وزیر بهداشت عراق و رئیس پلیس کربلا هم از خدمات هلال احمر ایران هم متعجب شده و هم تقدیر ویژه داشتند و حتی پیشنهاد دادند سال آینده هلال احمر ایران تمامی مسیرهای منتهی به کربلا را پوشش درمانی دهند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی