پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، در مراسم پیاده روی اربعین حسینی+عکس

 

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، در میان زائران حسینی که با پای پیاده به سوی کربلا روانه شده، حضور یافت و از شهر نجف اشرف اقدام به پیاده روی به سمت حرم اباعبدالله الحسین (ع) کرد.

وی همچنین با حضور در برخی هیئت ها به خدمتگزاری به زایران و عزاداران حسینی پرداخت که با استقبال و تجلیل شدید عزاداران حسینی شد.

پیش بینی می شود که 15 میلیون عاشق و دوستدار خاندان عصمت و طهارت از سراسر عراق و برخی کشورهای خارجی در مراسم پیاده روی که برای برگزاری مراسم اربعین حسینی انجام می گیرد، حضور یابند.

دفتر حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر، خطیب جمعه کاظمین نیز در این راستا اعلام کرد که با اشاره به فراهم کردن امکانات برای زائران حسینی در مسیر نجف به کربلا از توزیع 6000 پتو از سوی این دفتر به زایران خبر داد.

این دفتر اعلام کرد که با افتتاح سالن جدید، بیش از 4500 عزادار حسینی می توانند شب ها را در ساختمان عظیمی که برای رفاه خیل عاشقان و سوگواران سرور و سالار شهیدان (ع) در مسیر نجف به کربلا تدارک دیده شده است، بسر برند.

خبر دیگر از دفتر خطیب جمعه کاظمین اینکه هیئتی متشکل از مسوولان این دفتر، امروز به عیادت زخمی های انفجارهای تروریستی کاظمین و شهرک صدر شتافته و از آخرین روند درمان این افراد آگاه شدند.

بر اساس گزارش رسا، شیعیان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت با هدف برگزاری مراسم اربعین حسینی از شهرهای مختلف عراق با پای پیاده عازم کربلای معلا می شوند.

در حالی که امسال و سال های گذشته بروز انفجارهای تروریستی منجر به شهادت جمع کثیری از عزاداران حسینی شده است، اما آمار افرادی که در مراسم پیاده روی اربعین حسینی حضور می یابند، سالانه رو به افزایش است و برخی از شهرها خالی از سکنه شده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی