پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خبر داد

فروش بلیت پروازهای عتبات به مناسبت اربعین از امروز (شنبه 15 آبان94)


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مقصود اسعدی سامانی با اشاره به آغاز فروش بلیت پروازهای نجف و بغداد از ساعت 8 صبح امروز، گفت: به دلیل جلوگیری از سوء استفاده برخی آژانس‌های هواپیمایی در فروش بلیت پروازهای نجف و بغداد با نرخ‌های گران که سال‌های گذشته شاهد آن بودیم، امسال با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری برای سفر به عتبات عالیات به مناسبت اربعین، نرخ‌های ثابت در نظر گرفته شده است.
وی با یادآوری اینکه نرخ بلیت هواپیما در مسیر تهران- نجف- تهران 950 هزار تومان، تهران-بغداد-تهران 850 هزار تومان، مشهد- نجف- مشهد یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد-بغداد- مشهد نیز یک میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است، اظهار داشت: نرخ بلیت پروازهای عتبات از سایر فرودگاه‌ها از جمله اصفهان و تبریز به نجف نیز با نرخ 950 هزار تومان خواهد بود.
به گفته اسعدی سامانی نرخ‌های مصوب به مقاصد پروازی عتبات عالیات فقط مربوط به بازه زمانی 5 تا 18 آذر ماه است و در صورت مشاهده فروش بلیت بیش از نرخ‌های مصوب با متخلفان برخورد می‌شود.
سامانی با تاکید بر اینکه هیچ ایرلاینی مجاز نیست بلیت مسیرهای پروازی به عتبات را در بازه زمانی 5 تا 18 آذر به صورت چارتر عرضه کند، گفت: تمام بلیت‌های این مسیر باید به صورت سیستمی به متقاضیان فروخته شود.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی یادآور شد: نرخ‌های مصوب برای مسیرهای پروازی عتبات مربوط به کلاس پروازی اکونومی است و کلاس‌های پروازی درجه یک (first class) و کلاش تجاری (business class) مشمول این قیمت گذاری نمی‌شوند بلکه به دلیل ارائه خدمات بیشتر در این کلاس‌های پروازی نرخ بلیت آنها نیز بیش از نرخ‌های مصوب است.
گفتنی است، به صورت هفتگی 86 پرواز برنامه‌ای به مقصد نجف و 55 پرواز برنامه‌ای به بغداد از کشورمان انجام می‌شود که به مناسبت اربعین، شرکت‌های هواپیمایی درخواست انجام پروازهای فوق العاده خود را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه داده اند.

نظرات  (۶)

من درتاریخ94/9/8به شرکت تبریز پرواز مراجعه نمودم نرخ تبریز -نجف -تبریز را 15،000،000گفتن
سال گذشته از ایران به نجف ۱۰۰هزارتومان دادند الان میگند ۹۵۰هزارتومان بقیش مال چیه
پاسخ:
سلام علیکم
این قیمت ها برای رفت و برگشت هست.
قیمت استاندارد رفت وبرگشت به عراق همین حدوده ولی در برخی مناسبت ها که به یک طرف تقاضا زیاد باشد خلاف جهت آن ارزانتر می شود چون هواپیما برای آن مسیر مسافر دارد و می خواهد تا جای ممککن مسیر رفتش را پر کند حتی با قیمت ارزانتر
مثلا سال گذشته 2 روز بعد از اربعین بلیط تا تهران نجف به 70 هزارتومان هم رسید
پارسال یکی ازدوستام با100هزارتومانم اومدن
تنها چیزی که پیدا نمیشه بلیط سیستمی هستش
اگه بلیط با این قیمت بود من یه هواپیما دربست میگیرم
اگئ درچایی بلیط با قیمت مصوب فروختند سلام مرا برسانید
مشکل هر سال همینه و هیچ وقت هم نمیخواد حل بشه
چون خیلی ها ذینفع هستن
پس هیچ برخوردی هم نمیشه و نخواهد شد
بلیط کمتر از 1400 پیدا نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی