پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

هشدار درباره نحوه تهیه ویزا /کشف 40 هزار ویزای جعلی عراق در آستانه اربعین+ فیلم

به گزارش  واحد مرکز خبر نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند صدور روادید (ویزا) جعلی سفر به عراق و کشف چهل هزار ویزای تقلبی در پایتخت خبر داد.
 

سردار سرتیپ عباسعلی محمدیان با اشاره به اینکه ویزا دارای شماره سریال و کد مخصوص است، افزود:‌ جعلی بودن ویزاها با دستگاه الکترونیکی کنترل ویزا مشخص می شود.

وی گفت‌:‌ مردم می توانند برای اطمینان از اصالت ویزای صادرشده خود ، به ادارات سازمان حج و زیارت ، کنسولگری ها و سفارت عراق در ایران مراجعه کنند و استعلام بگیرند .

سردار محمدیان افزود: کسانی که خارج از چارچوب ثبت نام رسمی اقدام به خرید ویزا آن هم زیر قیمت اعلام شده از افراد متفرقه کرده اند ؛ بدون تردید ویزای آنان تقلبی است.

وی گفت: پیگیری تعداد ویزاهای جعلی و اینکه به شهرهای دیگر کشور منتقل یا در اختیار افراد دیگر گذاشته شده در دستور کار جدی پلیس قرار گرفته است .

سردار محمدیان گفت : کسانی که از اصالت ویزای خود استعلام نگیرند، در مرزها دچار مشکل می شوند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به مردم توصیه کرد : برای دریافت ویزا حتماً از طریق کانال های قانونی (سایت سماح و 2200 دفتر خدماتی وابسته به سازمان حج و زیارت یا کنسولگری ها و سفارت عراق در ایران) اقدام کنند تا در دام افراد شیاد و کلاهبردار گرفتار نشوند.

 

فیلم:

نظرات  (۱۱)

سلام.ما تهران پیگیری کردیم و مدارک و هزینه را به سفارت عراق داده اند اما متاسفانه بعد از ۶روز هنوز ویزا ما را نداده اند بخاطر طولانی بودن صدور ویزا قادر به سفر در بعد از اربعین نیستیم.خواستم بگم چکار کنیم که حداقل پولمان را بدهند چون اون۶نفر دیگه پولشان را از ما میخواهند.خواهشمندم راهنمایی کامل کنید.
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ مهدی هاشمی
سلام .برای خروج ازمرز زمینی مهران عوارض خروج از کشور لازمه ؟؟
سلام
این شرایط اخذ ویزا واقعا مسخرست.
من هم گذرنامه دارم هم هزینه سفر.
ولی فقط به خاطر ین که تک نفر هستم به من ویزا نمیدن.
خدا ازشون نگذره...
پاسخ:
سلم
برخی دفاتر ویزای انفرادی می دهند
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ یا حسیننن
سلام خواهشا جواب بدید
ما تو ویزامون تاریخ خروج ششم زده میخواستم بدونم میشه سوم یا زود تر بریم؟؟؟؟؟اظطراری زود جواب بدید
پاسخ:
سلام
بله
بردارید ویزارو جانم
سلام
برای ویزا دم مرز هم می شه اقدام کرد؟؟من دیر اقدام کردم مجبورم فقط با پاسپورت برم مرز،اگه برم خیلی طول می کشه؟
من که منصرف شدم
آقا محمود اگه کسی نتونه بره زیارت که گناهی نداره که پای مسئولین نوشته بشه فقط ثواب نمیبره بعدم مقررات زیاد پیچیده نیست فقط اگه سال دیگه هم خواستی بری از قبل محرم یا نهایتا اوایل محرم ویزای عراق رو برای اربعین بگیر و منتظر رایگان شدن نمون
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۱ محمد اکبری
برای اطلاع از صحت ویزا عراق (جعلی نبودن) سایت خاصی برای استعلام هست ؟
سلام خسته نباشید برا صدور ویزا حتما باید گروهی در خواست کرد و اینکه چند روز طول میکشه تا ویزا بیاد ؟ چون اصلا وقت نداریم برای گذرنامه هم یک هفته طول میکشه تا بیاد پس این 24 ساعته که میگفتن چی شد

امسال با این شرط ویزایی که گذاشتن خیلی زایران امام حسین رو اذیت کردن. اگه فردی نتونه با این شرایط به زیارت مشرف بشه گناهش به پای مسولین.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی