پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

صابئین و مسیحیان در مراسم اربعین امام حسین(ع)شرکت کردند

خبرگزاری فارس: کربلای معلی دیروز علاوه بر حضور میلیونی شیعیان شاهد حضور دیگر پیروان ادیان از جمله آئین مسیحیت و صابئین بود.

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری البراثا، خیل عظیمی از پیروان آئین مسیحیت و صابئین دیروز به همراه دستجات و هیئت‌های عزاداری برای شرکت در مراسم اربعین سرور سالار شهیدان وارد کربلا شدند. یک شهروند اهالی اربیل پیرو آئین صابئین در این باره گفت: بعد از اینکه در سالهای گذشته همراه دستجات استان کرکوک در این مراسم شرکت می کردیم، امسال برای اولین بار در این مراسم به طور مستقل حضور یافتیم. بنا بر این گزارش، جمعیت عظیمی از مردم آئین طابئین و شمار زیادی از مسیحیان از استانهای میسان، ذی‌قار و البصره برای عزاداری اربعین حسینی(ع) عازم کربلا شدند. "باسل میناس" یکی از شهروندان که خود را با پای پیاده به کربلا رسانده بود گفت: با دیگر همراه برادرانمان در کاروان‌های مذهبی در این مکان مبارک حضور یافتیم تا وحدت ملی خود را به نمایش بگذاریم. میلیون‌ها عزادار دیروز از مناطق مختلف عراق با پای پیاده خودشان را به کربلا رساندند تا در اربعین امام حسین علیه السلام شرکت کنند.

نظرات  (۱)

انشاءالله بزودی امام زمان با مشایعت حضرت عیسی مسیح ظهور کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی