پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

حضور هیئت‌های سوئد و آلمان در کربلا

ورود هیئت‌های سوئد و آلمان به کربلا

جدا از هیئت‌های عراقی از کشورهای اروپایی و عربی نیز هیئت‌هایی وارد کربلا شده‌اند که از جمله ورود هیئت‌هایی از سوئد، آلمان و مدینه منوره است.

 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ از حدود یک هفته پیش از اربعین کربلای معلی شاهد ورود زوار اربعین حسینی به این شهر بوده است که هزاران هیئت خدماتی و فرهنگی حسینی را در برمی‌گیرد.

بنابر این گزارش، جدا از هیئت‌های عراقی از کشورهای اروپایی و عربی نیز هیئت‌هایی وارد کربلا شده‌اند که از جمله آنها هیئت امام مهدی(عج) در آلمان، هیئت امام حسن مجتبی(ع) از سوئد و همچنین هیئاتی از «بنی جمیره» از بحرین و همچنین هیئاتی از احساء، قطیف و مدینه منوره وارد کربلا شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری عراقی، ابا، این هیئات به صورت برنامه‌ریزی شده در ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و غذایی فعال هستند.

برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب بحرین در کربلا

در همین حال تعدادی از نیروهای انقلابی بحرین در کربلا اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس کرده و اعلام کرده‌اند که هدف از این نمایشگاه شکستن سانسور رسانه‌ای درباره انقلاب بحرین و رساندن صدای خود به هزاران زائر کربلاست.

بنابر این گزارش، در همین حال، مرکز شعائر و هیئات حسینی در عراق و جهان اسلام که تابع دو آستان مقدس حسینی و عباسی(ع) است جدولی معین برای ورود هزاران هیئت حسینی به کربلا اعلام کرده است.

بنابر این گزارش، این جدول که از یکشنبه آغاز شده تا روز اربعین ادامه دارد و به این صورت هیئات هر استان از عراق در موعد مقرر وارد کربلا می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی