پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین

ستاد مردمی بزرگداشت پیاده روی اربعین حسینی با هدف ترویج این سنت حسنه و معرفی این شور میلیونی حسینی به همه جهان تشکیل شده است.

عکس تلگرام سایت اربعین

نذر کالایی و نقدی برای پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نمای دیگری از پیاده‌روی اربعین حسینی+تصاویر

 

خبرگزاری فارس: همین دیروز بود که فریاد «لبیک یا حسین» عرش آسمان را به لرزه در آورد و شاید همین فردا باشد که بار دیگر فریاد «لبیک یا حسین» در انقلاب جهانی فرزندش طنین‌انداز شود.

به گزارش خ خبرگزاری فارس، همین چند روز پیش بود که بزرگ‌ترین تجمع جهان اسلام با حضور بیش از 17 میلیون دلداده حسینی در کربلای معلی شکل گرفت و همین دیروز بود که میلیون‌ها عاشق اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از نجف تا کربلا با پای پیاده رهسپار سرزمین عشق شدند.

آری! همین دیروز بود که کهکشان عشق مولا، زوارش را از 63 کشور جهان به سوی خود کشاند و همین دیروز بود که فریاد «لبیک یا حسین» عرش آسمان را به لرزه در آورد و شاید همین فردا باشد که بار دیگر فریاد «لبیک یا حسین» در انقلاب جهانی فرزند حسین(ع) طنین‌انداز شود.

در ادامه نمای دیگری از پیاده‌روی اربعین حسینی عاشقان ثارالله مشاهده می‌شود که توسط روح‌الله قاسمی و امیر شاملوفرد ثبت شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۱)

سلام علیکم عکساتون خیلی جالب بود کوچچیک همهی نوکرای امام حسین هم هستیم السلام علیک یااباعبدالله التماس دعا یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی